FORENINGSPORTAL Foreninger i Midtre Gauldal

Singsås Idrettslag

Mangfoldig idrettslag som tilbyr ulike aktiviteter.

Vi er et idrettslag som tilbyr aktiviteter i ulike grener til alle i ulike aldere. Vi har 3 underavdelinger som alle tilbyr aktiviteter for våre medlemmer.

SKIAVDELINGEN arrangerer ukentlig lysløyperenn. Disse blir avholdt torsdager i lysløypa ved klubbhuset. Ski organiserer også skitrening for barn i skolealder. De gjennomfører skitreninger og skileik en kveld i uka i vinterhalvåret. De publiserer info på Facebook på gruppa Singsås il ski. I tilegg til organisert aktivitet drifter og styrer ski løypekjøring rundt om i bygda. Info og oppdatering på løyper finner man på skisporet.no

ALLIDRETT tilbyr gymsalaktiviteter for barn fra skolealder i vinterhalvåret. Hver mandag fra ca. Uke 40 og fram til påske deles barna inn i grupper etter alder og har 1 times aktivitet i gymsalen. Fra 20.00-21.30 på mandager tilrettelegger allidrett for volleyballtrening for ungdom fra 13 år og opp til 99 år. Allidrett tilrettelegger også for barnehagetrim. Dette er et tilbud som i 2022 foregår på torsdager. Dette er foreldrestyrt og er beregnet for barn i barnehagealder. Allidrett har også opprettet en trimpoeng app. Her er det mange ulike turmål rundt om i bygda. De fleste turmåla er godt beskrevet og har detaljert rutebeskrivelse. Hver uke  er det ukens turmål hvor man kan sanke ekstra poeng. Dette er en app man laster ned og tilknyttet seg Singsås sine tur mål.allidrett bruker appen spond som kommunikasjon på aktiviteter og i tilegg legges det ut litt info åå Facebook i gruppa Singsås il.

FOTBALLAVDELINGEN organisert fotball for barn fra skolealder og opp til seniornivå. De tilbyr lag for alle helt fra 3r til 11r. Sammensetningen av lag varierer etter hvor mange barn som ønsker å delta,men det jobbes heletiden med å sette sammen aldersgrupper og lag,slik at alle får mulighet Vi har et stort og fint baneanlegg ved klubbhuset hvor vi har kunstgressbaner, 3r baner og gressbane. Forballavdelingen arrangerer gauldalscup for seniorer hvert år i februar og har de to siste årene arrangert fotballensdag for barne og ungdomsspillere i klubben.

98088853 /

Singsaasidrettslag@gmail.com