FORENINGSPORTAL Foreninger i Midtre Gauldal
Tirsdag 13 Desember 2022
kl. 14:30 - 19:30
Størenhallen

Vaksinering i Størenhallen tirsdag 13.desember. Dropp inn, 18 - 64 år.

Det er behov for frivillige til f.eks. å ta imot de som skal vaksinere seg, vise de til rett sted, dirigere trafikk, og andre logistikkoppgaver. Er det to vakter på en dag kan du melde deg til begge vaktene om du ønsker det. På de 3 prikkene som vises øverst i høyre hjørne på de aktuelle dagene kan du melde deg som reserve, eller gjøre endringer på vakten din. Det vil være kaffe, vann og noe å bite i tilgjengelig for de som er frivillig, og det er oppsatt pause mellom to vakter. Hvis du kjenner noen som ønsker å bidra frivillig, men ikke ønsker å velge vakter digitalt, så er det bare å ta kontakt med oss (72403636/412 11427). Lykke til. MVH Frivilligsentralen.

Midtre Gauldal mottar vaksiner for å massevaksinering av befolkningen i vår kommune, i den forbindelse trenger vi frivillige til ulike oppgaver i vaksinesenteret. Det kan være logistikkoppgaver som håndtering av parkering, følge rundt i lokalet og mottak av dem som skal få vaksine.

Registrer deg som frivillig til vaksinasjonssenteret eller andre frivillige oppgaver på hjemmesiden til frivilligsentralen:https://mg.frivilligsentral.no/ og skriv i merknader for hvilke tidspunkt som passer deg og ev hvilke oppgaver du ønsker. Alle bidrag uansett mengde er en hjelp i denne dugnaden. Selv om du er frivillig i frivilligsentralens regi fra før, så må du registrere deg på nytt for å delta på denne aktiviteten/dugnaden.

Dette er et viktig bidrag for å få gjennomført vaksineringen, og vi håper du har mulighet til å hjelpe til. All vaksinering vil skje i regi av kommunen, og de har ansvaret for nødvendig utstyr for å kunne hjelpe til.

– Det er også behov for mer helsepersonell som kan utføre helsefaglige oppgaver i forbindelse med vaksineringen. Er du for eksempel pensjonert sykepleier, hjelpepleier eller helsefagarbeider, må du gjerne ta kontakt med oss. Skriv det i merknadsfeltet ved registrering eller send oss en e-post: frivillig@mgk.no

Tir 13.12.2022
Størenhallen